Sunday, December 7, 2008

Salam Eidul Adha

Raya AIdil ADha kali ni aku tak balik kg disebabkan ada kerja yg perlu dibereskan. Kemungkinan besar aku akan balik pd Jumaat ptg lepas kerja kerana ada kenduri sket di kg. Tp tu pun x pasti lagi la. Khamis dan Jumaat ada Audit ISO. Kalo org audit tu dtg ke jabatan aku pada Khamis, jadi bleh la Jumaat tu aku ambil off. Bleh cau balik kg sat. Huhuhu. Tp kalo x, x dpt la aku balik kg. Lain kali la nampknya...

Sepjg hari raya ni, kau dok umah je. Lepas solat hari raya, aku balik melepak kat umah. Ujan renyai-renyai sejak awal pagi. Sambil dok tgk tv, aku jamu selera ngn lemang, rendang dan lontong yg kwn aku bagi. Tima kasih yer kawanku yg sudi hantar makanan tu... Hehehehe

Kepada semua, Selamat Hari Raya AIdiladha dengan penuh keinsafan. Hayati erti pengorbanan yg sebenar. Buatlah pengorbanan utk agama terutamanya, bangsa dan negara. Moga Allah memberkati kita dengan hidayah-Nya dan menerima kita di hari depan yg kekal abadi..

No comments: